ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی میان پایه برای جاماندگان

به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، تمامی دانش آموزان میان‌پایه که تاکنون برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نکردند، از (۲۵ مرداد ۱۴۰۲) در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.medu.ir و irtextbook.ir و my.gov.ir) برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.
دانش آموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهارشنبه (۲۵ مرداد) می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی برای ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند.
صدور حواله توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان مشروط به ثبت‌نام قطعی آن‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *