جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی مدارس

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی مدارس

دانش آموزان میان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، و یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم از فردا و پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۵ تیر می‌توانند با ورود به سامانه پنجره واحد آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir درخواست سفارش کتاب‌های درسی خود را ثبت کنند، اما قبل از ثبت سفارش باید در سامانه “سیدا” (سامانه یکپارچه دانش آموزی) ثبت نام کنند.

وی در ادامه گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه‌های ورودی تا ۱۸ شهریور و برای سایر پایه‌های تحصیلی تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

علوی تبار در ادامه گفت: دانش آموزانی که محل سکونتشان تغییر میکند و یا درخواست اصلاح سفارش کتاب دارند از ۱۸ تیر تا ۳۱ شهریور فرصت دارند سفارش کتاب‌های درسی خود را در سامانه ثبت کنند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره زمان توزیع کتاب‌های درسی گفت: توزیع کتاب‌های درسی در ادارات آموزش و پرورش استان‌ها تا آخر مرداد انجام می‌شود و تا ابتدای مهر کتاب‌ها به دست دانش آموزان می‌رسد.

راهمام یک سامانه تحت وب جامع مدیریت آموزشی ویژه موسسات آموزشی، آموزشگاه ها، مدارس، پیش دبستانی و مهدکودک ها و واحد های آموزش سازمان ها است.

راهمام صفر تا صد فرایند مدیریت امور آموزشی را با امکانات جامع و متنوع مانند مدیریت ثبت نام ها، مدیریت دانش آموزان، برگزاری کلاس مجازی، مدیریت شعب و نمایندگی ها، امورمالی، ثبت نام آنلاین، آزمون آنلاین و منابع انسانی و تمامی امکانات مورد نیاز جهت ثبت، پردازش، آمار و گزارش گیری از داده ها را ارائه می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *