رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گفت: تنوع کتابهای زبانهای خارجی در آموزشگاه ها امتیاز بسیار خوبی است تا زبان آموزان و خانواده ها با توجه به اهداف زبان آموزی و سبک و سلیقه خود به راحتی آموزشگاه مد نظر را با توجه به محتوای مورد تدریس انتخاب نمایند. اما الگوی تدوین محتوی و نحوه آموزش معلمان و نوع نظارت و ارزشیابی باید طبق اسناد بالادستی تدوین گردد. موضوع چندتالیفی نیز در کتب درسی و در آموزشگاه ها، با بهترین تولید محتوا، متناسب با زیست بوم منطقه، تاریخ، آداب و رسوم و داستانهای محلی شکل می گیرد.
وی اضافه کرد: ارائه یک الگوی تولید محتوا نیز کار دوم است اگر قرار است یک آموزشگاه زبان، ایفای نقش کند به آن الگو دهیم تا متناسب با الگو و محتوای مشخص پیش برود. در این بخش از ظرفیت آزمون سازان استفاده می کنیم، زیرا نظر تحلیلی آزمون سازان برای ما اهمیت دارد.
معاون وزیر ادامه داد: همچنین سیاست چند تالیفی را با یک الگویی که ما ارائه میدهیم محقق میکنیم که این سیاست الگویی متناسب با دورههای تحصیلی با یک بحث کارشناسانه خواهد بود.
محمودزاده گفت: سعی داریم آموزشگاه های غیرمجاز یا مجاز غیررسمی را مدیریت کنیم و برای محصولات خارج از این چارچوب محدودیت قائل شویم.
رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش اظهار کرد: ساختار سازمانی را باید در حوزه مراکز غیردولتی که آموزشگاه ها هستند، متناسب با موضوعات کتب درسی و محتوای آنان مدیریت کنیم تا بتوانیم با تدوین سندراهبردی، راهکارهای اجرایی آن را اجرا کنیم.
نرم افزار مدیریت آموزشگاه راهمام برای انجام انواع عملیات های مدیریت آموزشی و ثبت نام ها، مدیریت مالی، مدیریت منابع و انواع گزارش گیری تولید شده است. با راهمام می توانید براحتی دوره های مختلف را بصورت آنلاین ارائه کنید تا مخاطبین و دانش پذیران براحتی با تلفن همراه و یا کامپیوتر بصورت اینترنتی اقدام به پرداخت شهریه و ثبت نام کنند.